Parfumul tău de nu mă uita

Un articol frumos scris de o prietenă foarte bună.

daria0m

                   Trăim un prezent continuu de care ne bucurăm dar pe care nu ştim cum să îl facem să fie şi mai plăcut…Înlăturăm orice gând rău ce ar putea distruge aceste clipe şi visăm… adormim clipind ca mai apoi să ne trezim şi să vedem că trăim aceeaşi clipă de mii de ori.Mă rogi să nu plec prea departe ca să nu cumva să nu mă mai poţi atinge şi să nu se spulbere visul..dar nu voi pleca…rămân aici cu tine..pentru că doar cu tine pot visa şi doar ţie vreau să îţi văd chipul dimineaţa când mă trezesc…pe tine vreau să te desenez în culori şi să îţi arăt că lumea poate fi şi mai frumoasă.Image

O cană de ceramică stă pe pervazul geamului, iar în cameră se simte un parfum de levănţică…am adormit cu gândul că şi mâine va ploua…

Vezi articol original 89 de cuvinte mai mult

De Ioana Publicat în scris

Un comentariu la “Parfumul tău de nu mă uita

  1. Sportul sucevean, atât cât a rămas din el, a ajuns la cheremul interlopilor, cămătarilor, traficanţilor de juniori şi a contrabandiştilor de ţigări. Aflată sub umbrela puterii politice, o astfel de lume pare intangibilă revoltei publice. De fapt, un popor capabil să-şi vândă voturile pe un mic, o bere sau pe o galeată de plastic şi-a anulat singur dreptul la revoltă.

Lasă un răspuns

