Lume

Într-o lume plină de mizerii

Eu îmi mențin sufletul curat

Într-o lume de suflete putrezite

Sufletul meu este încă viu

Într-o lume cu adevăruri paralele

Eu spun adevăruri tranșante

Într-o lume de spirite adormite

Eu îmi mențin spitirul treaz

Într-o lume cu iubiri egoiste

Eu caut o iubire altroistă

Într-o lume cu întrebări complicate

Eu caut răspunsuri simple

Într-o lume de chipuri mascate

Eu caut chipuri descoperite

Într-o lume plină de răufăcători

Eu cred că există și eroi.

Într-o lume de singurătate

Există întotdeauna un ”noi doi”.

2 comentarii la “Lume

Lasă un răspuns

