Caut

Caut un suflet, ce își păstrează inocența.

Caut un suflet, ce stă pe plaja  pustie cântând la chitară.

Caut un suflet, ce îmi zâmbește.

Caut un suflet,  ce mă ascultă și nu mă judecă.

Caut un suflet, ce îmi oferă încredere.

Cut un suflet ,ce îmi împărtășește mici secrete.

Caut un suflet, ce îmi oferă sinceritate.

Caut un suflet, ce îmi oferă trandețe.

Caut un suflet, ce împărtășește micile sale bucurii.

Caut un suflet, ce se lasă descoperit  fără mască.

Caut un suflet, ce mă face să am fluturi în stomac.

Caut un suflet , ce  mă ține de mână.

Caut un suflet, ce îmi oferă siguranță.

Caut un suflet, ce mă umble de speranță.

Caut un suflet, ce mă face să visez.

Caut un suflet, ce îmi comunică deschis.

Caut un suflet, ce mă face să mă simt importantă.

Caut un suflet, ce îmi luminează diminețele.

Caut un suflet, ce îmi bucură zilele.

Caut un suflet, ce îmi oferă liniște.

Oare este rătăcit???


Lasă un răspuns

