Alergând….

Alergând pe căile misterioase ale destinului
Am întâlnit fericirii efemere
Presărate cu momente de întristare.

Alergând pe panta înclinată a trecutului
Am întâlnit acute simțiri
Dominate de fricii ale necunoscutului.

Alergând pe culoarul visării
Am întâlnit iubiri adolescentine
Îmbinate cu  fiori și fluturi .

Alergând spre trenul dreptății
Am întâlnit mici impotențe
Completate de false principii.

Alergând spre drumul nesăbuit al iubirii
Am întâlnit dorințe trupești
Presărate cu momente de regrete și împlinirii.
 
Alergând spre hotarul dintre tristețe și fericire
Am întâlnit frumușeți lumești
Completate de cele cerești.

Alergând pe potecile  alegerii
Am întâlnit mici neajunsuri
Completate de mari realizării.

Un comentariu la “Alergând….

Lasă un răspuns

